Много Благодаря.BuTaMuH написа: ↑14 Яну 2022, 12:08Направи си регистрация в seedsman там ще си посочиш адреса...хубаво е като правиш поръчка да предвиждаш и застраховка...мисля че беше 8евро но ако не дойдат семената ще ти ги пратят повторно...относно спидитора е български 3 пъти съм поръчвал и 3-те пъти с различен спидитор идват.
Добре дошли! Моля запознайте се с нашите ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ и УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ
преди да продължите!
Производството, купуването, продаването, разпространението и притежанието на наркотици се наказва от закона в голяма част от държавите по света! Моля запознайте се с местните си закони.
преди да продължите!
Производството, купуването, продаването, разпространението и притежанието на наркотици се наказва от закона в голяма част от държавите по света! Моля запознайте се с местните си закони.
Мнения - Сайтове за семена
-
- Нов Градинар
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20 Фев 2022, 19:01
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Пичове при поръчка от seedsman не мога да намеря България като страна за доставяне цъкам на
"If you do not see your country listed, click here to update your location" посочвам България и ме връща обратно в кошницата цъкам на "continue to checkout" и пак не излиза България.
Благодаря за помоща
"If you do not see your country listed, click here to update your location" посочвам България и ме връща обратно в кошницата цъкам на "continue to checkout" и пак не излиза България.
Благодаря за помоща
Здрасти, аз съм със същият проблем, писаха да поръчам към друга държава и да пиша някъде в друго поле, че е за БГ?!PeterGriffin написа: ↑01 Апр 2022, 18:52 Пичове при поръчка от seedsman не мога да намеря България като страна за доставяне цъкам на
"If you do not see your country listed, click here to update your location" посочвам България и ме връща обратно в кошницата цъкам на "continue to checkout" и пак не излиза България.
Благодаря за помоща
-
- Нов Градинар
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20 Фев 2022, 19:01
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Моля някой компетентен ако знае да отговори, че времето върви а трябва да се поръчва. Благодаря
-
- Нов Градинар
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20 Фев 2022, 19:01
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
-
- Ценител
- Мнения: 147
- Регистриран на: 02 Яну 2019, 23:39
- Has thanked: 336 times
- Been thanked: 574 times
Аз съм един от многото доволни клиенти от Seedsman.С обикновена поръчка пристигнаха за 13 -14 дни.Благодаря,беше ми първа поръчка от тях.
-
- Градинар
- Мнения: 26
- Регистриран на: 23 Сеп 2021, 21:33
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 14 times
Здравейте добри хора в най-информативният форум за весело градинарство.
Не искам да излиза като хейт, но защо е толкова счупен сайта на тези хорица от Сийдсмен.
1. Защо не прилага безплатна доставка над 80 ЕУР , както е посочено в условията.
2. Що за простотия е да прилагат ВАТ в поръчка, изпратена от ЕУ склад /Испания/ към друга ЕУ държава - България, и по-скоро защо ВАТ-, не е изобразен на самата продуктова страница.
3. Страшно бъгава навигация, сменяща езика на български по 100 пъти, след изрично задаване на английски. Количката също е супер бъгава, вади без да пита подаръци, не иска да добавя нови артикули, и т.н.
Пробвано е от мобилно устройство и от десктоп. Тъкмо си харесах няколко сорта от 30% акцията на Garden of Green, и направо ме отказаха.
Как се справяте с целият този бъгав ужас ? Само за информация, аз поддържам онлайн платформи за пазаруване, така че , не е като да не знам какво правя. Просто сайта им е отвратителен.
Не искам да излиза като хейт, но защо е толкова счупен сайта на тези хорица от Сийдсмен.
1. Защо не прилага безплатна доставка над 80 ЕУР , както е посочено в условията.
2. Що за простотия е да прилагат ВАТ в поръчка, изпратена от ЕУ склад /Испания/ към друга ЕУ държава - България, и по-скоро защо ВАТ-, не е изобразен на самата продуктова страница.
3. Страшно бъгава навигация, сменяща езика на български по 100 пъти, след изрично задаване на английски. Количката също е супер бъгава, вади без да пита подаръци, не иска да добавя нови артикули, и т.н.
Пробвано е от мобилно устройство и от десктоп. Тъкмо си харесах няколко сорта от 30% акцията на Garden of Green, и направо ме отказаха.
Как се справяте с целият този бъгав ужас ? Само за информация, аз поддържам онлайн платформи за пазаруване, така че , не е като да не знам какво правя. Просто сайта им е отвратителен.
-
- Marijuana Mom
- Мнения: 3203
- Регистриран на: 03 Дек 2018, 16:20
- Has thanked: 7135 times
- Been thanked: 4757 times
Ние поддържаме този сайт, не техния. До сега нямаха проблеми хората, сега започнаха да имат, някакви обновления ли са правили не знам аз лично. Тук колегите им пишат за всеки забелязан от нас и от потребители бъг и проблем. Пиши им и ти на тях може да те послушат, може да дадеш някъде ревю, знаеш как става....
-
- Градинар
- Мнения: 26
- Регистриран на: 23 Сеп 2021, 21:33
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 14 times
Ъпдейт:
Понеже не намерих опция за корекция на поста, добавям ъпдейт тук отдолу.
ВАТ-а се оказа, просто визуално изобразяване. Включен си е в цената, но без значение от сумата в количката, винаги даваше сума на доставка от 10ти а евро.
За капак на всичко, след като зададох държава България, системата ми премахна второто фрийби - 3х ФЕМ бяла вдовица.
Разбирам, че са имали някакъв ъпдейт, който явно омазва нещата, но толкова неадекватен чек-аут процес, аз лично не си спомням от доста време.
В крайна сметка пуснах поръчката, мина си с Виза, вдигнах им ТТ и ще ги видим, колко са customer friendly. За съжаление, сайтът им към момента в чек-аут/карт частта, определено не е.
Понеже не намерих опция за корекция на поста, добавям ъпдейт тук отдолу.
ВАТ-а се оказа, просто визуално изобразяване. Включен си е в цената, но без значение от сумата в количката, винаги даваше сума на доставка от 10ти а евро.
За капак на всичко, след като зададох държава България, системата ми премахна второто фрийби - 3х ФЕМ бяла вдовица.
Разбирам, че са имали някакъв ъпдейт, който явно омазва нещата, но толкова неадекватен чек-аут процес, аз лично не си спомням от доста време.
В крайна сметка пуснах поръчката, мина си с Виза, вдигнах им ТТ и ще ги видим, колко са customer friendly. За съжаление, сайтът им към момента в чек-аут/карт частта, определено не е.